Výstavba východního obchvatu města Hořovice. Obchvat pomůže řešit dopravní situaci v Hořovicích, kdy část současné dopravy prochází městem, značně odlehčí části města od tranzitní i osobní dopravy. Výstavbou dojde ke zvýšení bezpečnosti silničního provozu. Obchvat bude mít velký vliv na zlepšení životního prostředí v okolí, neboť bude redukovat negativní vlivy dopravy na obyvatelstvo města, část zastavěného území bude chráněn protihlukovou stěnou.
Zkvalitnění vzdělávací infrastruktury v oblasti středoškolského vzdělávání a zvýšení její dostupnosti. Projekt je zaměřen na kompletní obnovu nevyhovujících učeben chemie, fyziky a biologie. Realizací dojde k rekonstrukci samotných učeben (stavební úpravy) i modernizaci vybavení, které je zoufale zastaralé, zcela opotřebované a na hraně použitelnosti a funkčnosti nevyhovující standardům 21. století a již nesplňuje základní parametry pro prezenční výuku.
Cílem projektu "II/111 Líšno, Most ev.č. 111-003 přes odpad z rybníka u obce Líšno", je zajištění kontinuálního provozu nově postaveného, zmodernizovaného nebo zrekonstruovaného úseku silnice II. třídy zlepšujícího přístupnost k transevropské dopravní síti od data ukončení realizace projektu.
Předmětem tohoto projektu je modernizace odborného vzdělávání formou přestavby stávajícího zcela nevyhovujícího objektu dílen a modernizace odborných prostor pro praktickou výuku všech oborů vzdělávání. Podpořením modernizace a úprav dílen bude zajištěno vhodné prostředí pro moderní praktickou a projektovou výuku od prvního po absolventský ročník. Multimediální učebna zahrnující harvestorový trenažér navazuje na dílenskou výuku v nižších ročnících zapojením simulace skutečného provozu s harvestorem a vyvážecí soupravou.
Projekt je zaměřen na kompletní obnovu nevyhovujícího chemického a polytechnického areálu školy. Realizací dojde k modernizaci laboratoře chemie S13, posluchárny chemie S11, učebny polytechnické výuky 118 (např. robotika či 3D tisk). Dle doje k modernizaci velké jazykové učebny P11 a ICT dvou učebny výpočetní techniky 116/117 (z pohledu indikátorů se jedná o JEDNU učebnu), jejichž současné vybavení je zastaralé, nevyhovující standardům 21. století a již nesplňuje základní parametry pro prezenční výuku. Rovněž distanční výuka výrazně zvýšila nároky na materiálně technické vybavení v oblasti ICT, současné vybavení je pro tuto formu výuky nedostatečné. Dále dojde k vybudování zcela nové odborné učebny chemie tzv. „vážírna“ S14 vč. skladu pomůcek a malé jazykové učebny P07. Škola v současné době není bezbariérová v žádné ze svých úrovních. Podpora tohoto projektu z OP IROP má tento problém bezbariérovostí trvale odstranit a umožnit vzdělávání i hendikepovaným žákům.
Realizací projektu dojde k rekonstrukci budovy Tylova památníku, který se nachází v památkové zóně UNESCO Kutná Hora. Budou modernizovány výstavní a expoziční prostory. Citlivou revitalizací bude zpřístupněn rovněž dosud nepřístupný prostor původního sklepa s chodbami pocházející z období přelomu 15. a 16. století a je tak nejstarší původní přímou částí historického objektu.
V rámci projektu bude podpořeno 17 učeben. Jedná se o 15 učeben, které budou modernizovány a 2 nové učebny, které vzniknou na místě, kde učebny nebyly. Jedná se o učebnu č. 218, kde původně byla sborovna a o učebnu 107, která vznikne spojením dvou místností, kde původně bylo skladiště. Každá z učeben je pro 16 žáků - dvě učebny 32 žáků celkem. Dojde ke zkvalitnění vzdělávací infrastruktury v oblasti pro přírodní vědy, polytechnické vzdělávání, pro cizí jazyky i pro práci s digitálními technologiemi. Zkvalitnění vnitřní konektivity školy, zabezpečení připojení k internetu. A to díky modernizaci odborných učeben a prostoru pro odborné vzdělávání, vybudování sítě a zajištění kyberbezpečnosti školy. Kvalitní vzdělávání žáků, použití moderních technologií i pro pedagogy bude mít v budoucnu vliv na přípravu žáků na budoucí zaměstnání a jejich uplatnění na trhu práce.
Cílem projektu je zkvalitnění vzdělávací infrastruktury pro opatření umožňující přechod žáků do hlavního vzdělávacího proudu a samostatný způsob života, aktivizace žáků a osvojení si praktických dovedností v různých podobách. SPC nemá dostatečné prostory pro svou činnost a v regionu je to největší škola s dobrou dostupností, která zajišťuje vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami podle pěti vzdělávacích programů a péči o děti školního a předškolního věku se SVP ve speciálně pedagogickém centru. V současné době počet žáků, kteří se do školy hlásí, převyšuje prostorové a hygienické možnosti nejen ve škole, ale i na odloučených pracovištích.